“Polaris” adlı yeni Witcher oyunu, geliştirici CD Projekt Red’in ifadesine göre yoğun bir oynanış deneyimi sunacak ve özgürlüğe odaklanacak.
Lega Nerd’e konuşan oyun direktörü Sebastian Kalemba, Witcher evreninin sevilen öğeleri üzerinde çalışırken aynı zamanda rol yapma oyunlarının sınırlarını zorladıklarını vurguladı.
Yeni Withcer Oyunu Hakkında Bilinenler
Kalemba, “Witcher evreninde korunması gereken bazı öğeler var. Bu nedenle evrenin belli sınırları var. Ancak biz her zaman inovasyona odaklanıyoruz, RPG türündeki geleneksel öğelerin ötesine geçmeyi hedefliyoruz. Ana amacımız, önceki Witcher oyunlarını ileri taşımak ve daha yoğun bir oynanışla yeni bir deneyim sunmaktır.”
CD Projekt Red, Cyberpunk 2077 deneyimini Polaris’te kullanıyor. Kalemba, güçlü bir hikaye anlatımıyla birlikte oyunculara geniş bir özgürlük alanı sunmayı amaçladıklarını belirtti.
“Hikayenin belirli gelişmelerinden bağımsız olarak, oyuncuların özgürlüğü ön planda olmalı, kendilerini özgür hissetmeliler” diyen Kalemba, “Karakterin oluşturulmasından başlayarak, odak noktamız sürükleyicilik. Oyuncuların olayları kendi yöntemleriyle şekillendirebilmeleri önemli. The Witcher serisinde bolca özgürlük olacak, ancak anlatı açısından belirli bir yönlendirme de olacak.”
Bu özgürlük hissini deneyimlemek için bir süre beklememiz gerekecek. CD Projekt Red CEO’su Adam Kiciński’nin Ekim 2022 açıklamasına göre, Polaris projesinin en iyi ihtimalle iki yıl boyunca piyasaya sürülmeyecek olması göz önüne alındığında, 2025 tahmini oldukça iyimser bir beklenti gibi görünüyor.
Aynı dönemde ticari işler müdürü Michał Nowakowski, CD Projekt Red’in Polaris ve Unreal Engine 5 kullanarak yeni bir oyun geliştirmenin genellikle dört veya beş yıl sürdüğünü belirtmiş, ancak bu sefer durumun farklı olabileceğini ifade etmişti.
Güncel teknoloji haberlerine anında ulaşabilmek için bizleri Twitter, Instagram ve Telegram üzerinden takip etmeyi unutmayın!